poniedziałek, 12 listopada 2012

Wyniki candy

Witam wszystkich cieplutko
Na wstępie chciałam podziękować wszystkim za wzięcie udziału w moim skromnym candy. Do tej pory było to candy w którym wzięło najwięcej osób bo aż 57 :D Bardzo dziękuję :) Witam też nowych obserwatorów którzy do mnie dołączyli. Wielkie buziaki :*

Jednak do rzeczy - wybaczcie ale zdjęć nie będzie.
Naszyjnik materiałowy z kwiatami wygrywa.... (fanfary)......


Ze względu na to że było was tak dużo i że pisałyście tak wspaniałe komentarze na temat naszyjnika postanowiłam wylosować jeszcze jedną osobę która dostanie taki sam naszyjnik :)
Tak więc drugą osobą do której poleci naszyjnik jest... (ponowne fanfary)....... 


Gratuluję dziewczyną i proszę o maile z adresem do wysyłki na mojego maila: izabelap23@gmail.com

Ja również jakiś czas temu wygrałam candy ale nie miałam okazji do tej pory się wam pochwalić. Otóż wygrałam przepiękny haft u Alicji z bloga  "To co mnie cieszy". Haft został już oprawiony w ramkę i teraz cieszy me oko. Zapraszam was na bloga Alicji bo haftuje przepięknie :)


To jak już jesteśmy przy chwaleniu to ostatnio mój blog został ponownie wyróżniony :) Tym razem dostałam go od PearllArt.


Zasady tego wyróżnienia są następujące:„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Wiola zadała następujące pytania na które postaram się odpowiedzieć:

 1. Słońce czy deszcz? - słońce
2. Kawa czy herbata? - rano kawa, wieczorem herbata :)
3.Marzy mi się? - mały domek z ogródkiem
4.Moja twórczość jest dla mnie ..? - prawie wszystkim, bez niej nie ma jakieś cząstki mnie
5.Lubię gdy? - wszyscy wokół mnie są szczęśliwi
6.Kocham..? - moją rodzinę, mojego M., wszystko co mnie otacza i siebie :)
7.Najszczęśliwszy dzień ? - dzień moich zaręczyn
8.Najbardziej szalona rzecz jaka mi się przytrafiła? - .... (wybaczcie słodka tajemnica)
9.Czy chciałabyś cofnąć czas? - tak, ale tylko do pewnego dnia
10.Jesteś optymistką,realistką czy pesymistką? - jestem odrobiną każdej z tych cech
11.Czego najbardziej się boisz?  - śmierci

 Wybacz Wiolu ale nie puszczam dalej tego wyróżnienia ponieważ 11 miejsc to za mało. Ciężko wybrać mi wybrać te kilka pozycji spośród setek utalentowanych kobiet których blogi znam i odwiedzam.

 Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział, za wspaniałe komentarze, dziękuję Alicji za haft a Wioli za wyróżnienie :)

Przypominam o głosowaniu na prace wymiankowe . Jutro wyniki i kolejny etap mojego chwalenia się :)

Buziaki

Edit: Właśnie przeglądałam sobie blogi i trafiłam na kolejne wyróżnienie dla mnie :) Wyróżnienie dostałam od Basi z bloga "Pięknidełko"

Pytania:

1)szarlotka czy piernik? - szarlotka
2)szkalnka czy kubek? - kubek
3)kropki czy paski? - kropki
4)czapka czy kaptur? - czapka
5)ciepło czy zimno? - ciepło

Bardzo dziękuję Basiu jednak tak jak poprzednio wyróżnienia nie przekazuję dalej.

12 komentarzy:

  1. Szkoda ze się nie udało :/ ale mimo wszystko gratulacje dla dziewczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia,zasłużone!!!Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanym, Tobie oczywiście też;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pytania. Ja wczoraj próbowałam się rozprawić z wyróżnienimi od kilku osób. Pytań chyba z 70 było. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyń!
    Śliczny wygrałaś ten haft i fajnie dobrałaś ramkę.

    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak więc gratuluję Paniom, które to wygrały w tym wspaniałym candy :) gratuluję również Tobie wygrania tego cudownego haftu (musiał być mega pracochłonny). Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na kolejne candy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ wyróżnienie :) no i aaaaaaaa!!! dziękuję dziękuję dziękuję , jak ja się cieszę że jestem tą drugą osobą, co za szczęście i zaskoczenie zarazem :))))) Gratulacje dla Dari :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdraszczam dziewczynom jak nie wiem co !!! Ale gratuluję i dziękuję za candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje ♥ dziś dotarła do mnie przesyłka. Piękny naszyjnik będę go nosić, mam nadzieję że przyniesie szczęście ;) za kawkę i herbatki też dziękuje ;* Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło